5 dager, 4 møter, 3 nye foreninger

Stand2Det blir høyt aktivitetsnivå i Sør-Trøndelag MDG i dagene framover. Først medlemsmøte, så tre stiftelsesmøter for til sammen syv kommuner. Velkommen til den grønne bølgen!

Vi starter torsdag 20. juni i Trondheim, med åpent medlemsmøte hos Annas kafé på Bakklandet kl. 1930. Vår førstekandidat og nasjonale talsperson Harald A. Nissen kommer. Det blir nytt om valgkamp og meningsmålinger, og presentasjon av vårt lokalpolitiske program. Partilaget spanderer mat og drikke. Slå deg med da vel.

Deretter går det slag i slag:

● Fredag 21. juni stiftes lokallag for Skaun-Orkdal-Meldal, på cafeen i Buvika kl. 1815.

● Lørdag 22. juni stiftes Fjellregionen MDG med bl.a Røros og Holtålen, på Kulturhuset i Tynset kl. 1330.

● Mandag 24. juni avrundes det hele med stiftelsesmøte for Oppdal-Rennebu, på vakre Gjevilvasshytta kl. 2000.

Medlemmer og sympatisører oppfordres til å spre ordet. Vi har folk nok til å etablere styrer alle steder, derfor trygt å komme også for de som bare vil observere. Samtidig artig å være aktiv i 2013, et år barnebarna våre kan lese om i historiebøkene: for første gang siden 1970-tallet er et nytt parti i ferd med å etablere seg på Stortinget.